گاو صندوق دیپلمات 060TFL
 
دو شنبه 3 مهر 1396برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : محمد حاجیلو

فناوری تشخیص اثر انگشت بر روی ابزارهای دیجیتالی نوین، تحولی بزرگ در راه امن تر کردن استفاده و نگهداری از آنها بود. و بزرگترین نمود آن در صنعت تولید گاو صندوق بوده است که یکی از دغدغه هایش فراهم آوردن امنیت بیشتر برای حفظ اقلام و اجناس و دارایی ها بوده است. گاو صندوق لمسی 060TFL ساخت شرکت کره ای دیپلمات (Diplomat) با بهره گرفتن از فناوری TFL یا تشخیص اثر انگشت، توانسته امنیت را به معنای واقعی برای استفاده کنندگان خود به ارمغان بیاورد.
گاو صندوق دیجیتالی دیپلمات ارتفاعی برابر با 660 میلیمتر دارد. در واقع این مدل کوچکترین نوع در میان گاو صندوق های خانگی و اداری شرکت دیپلمات است. البته این ارتفاع با احتساب 60 میلیمتر از پایه های این صندوق محسابه شده است. 80 کیلوگرم وزن آن است و گنجایش فضای داخلی اش به 50 لیتر می رسد. یک قفسه و یک سینی هم درون آن تعبیه شده است. کلاس حریق گاو صندوق لمسی 060TFL برابر با 90 است. یعنی یک ساعت و نیم مقاومت در آتش. بدون آسیب دیدن محتویات درون گاو صندوق چنین امکانی خیال شما را در حوادث احتمالی و آتش سوزی نیز راحت خواهد کرد. گواهینامه SP از طرف موسسه ملی و تحقیقاتی آزمایش حریق سوئد، به همین منظور به گاو صندوق دیپلمات اعطا شده است.

درباره قفل TFL نیز باید گفت که این کلمه اختصاری، از اصطلاح Touch Finger Lock به دست آمده است. دکمه های جا گرفته روی قفل دایره ای و برجسته TFL به صورت لمسی عمل می کنند. نمایشگری (FND) بالای کیبورد برای نشان دادن اعداد  وجود دارد و به هنگامی که باطری مصرفی این نمایشگر ضعیف شود، این امر روی صفحه نمایش داده می شود. محل قرار گرفتن انگشت کاربر در یک تورفتگی کوچک، پایین دکمه ها جا داده شده است. گاو صندوق 060TFL با حجمی اندک و اندازه ای جمع و جور، در کنار داشتن قفل TFL و امن، می تواند برآورنده نیازهای شما برای حفاظت از داشته های ارزشمند زندگی شما باشد.

<%= Title %>



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فروش-گاو-صندوق-دیجیتال
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش-گاو-صندوق-دیجیتال و آدرس xn------ozecrnwbo7ap4mva9ay2ade76ryrb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: